U kunt verder winkelen op de website 4murs.be!
Naar 4murs.beVind alle antwoorden op uw vragen in onze FAQ. Als u het antwoord op uw vraag nog steeds niet kunt vinden, kunt u per e-mail contact opnemen met onze klantenservice: serviceclient@4murs.com
1. Ik heb een bestelling geplaatst en kreeg een bevestiging per e-mail. Wordt mijn bestelling nog verzonden?
Alle bestellingen die tot en met 24.04.2023 zijn geplaatst worden zo spoedig mogelijk verwerkt en verzonden.
2. Hoe kan ik artikelen retourneren?
Online bestelde artikelen kunt u binnen twee maanden, in de originele verpakking en vergezeld van uw retourbon, terugsturen naar het volgende adres:
4MURS Service Client - Retours
12 bis, rue des Garennes
57155 MARLY
FRANKRIJK
De artikelen moeten beschermd en goed afgedekt in uw retourpakket zitten.
Het retourformulier en de pakbon vindt u in een van de pakketten die u ontvangen hebt.
Nadat we uw pakket ontvangen hebben, betalen wij u binnen maximaal 30 dagen terug via de betaalwijze waarmee u uw bestelling hebt betaald.
3. Ik heb stalen gekocht op de website https://nl.4murs.be/. Waar kan ik de rollen behangpapier kopen?
Al onze producten zijn te koop op onze website 4murs.be en in onze winkels. U kunt al onze winkels vinden via de volgende link: https://www.4murs.be/magasins.
4. Hoeveel kost de levering in België?
Thuisbezorging op een adres naar keuze kost € 4,95.
5. Wat zijn de leveringstermijnen in België?
We leveren onze artikelen niet zelf uit maar hebben de bezorging ervan toevertrouwd aan Colissimo en Bpost. Artikelen worden in België binnen drie tot vier werkdagen geleverd.
De levertijden worden berekend in werkdagen, d.w.z. exclusief zaterdagen, zondagen en feestdagen, vanaf het moment dat uw bestelling gevalideerd is.
6.Wat gebeurt er met mijn klantgegevens?
In overeenstemming met de wet worden uw gegevens na drie jaar verwijderd als u in die periode geen contact met ons merk hebt gehad.
In overeenstemming met de geldende regelgeving inzake de bescherming van persoonsgegevens kunt u:
- Toegang krijgen tot al uw persoonsgegevens,
- Uw gegevens corrigeren of bijwerken als ze onnauwkeurig of onvolledig zijn,
- De overdraagbaarheid van uw gegevens aanvragen,
- Bezwaar maken tegen de verwerking van uw gegevens,
- Om anonimisering van uw gegevens verzoeken.
Indien u via het formulier onderaan deze pagina eenvoudig een vraag aan onze klantendienst stelt, kunnen wij al uw gegevens ook direct verwijderen. Om ongeoorloofde toegang tot persoonsgegevens te voorkomen verloopt de communicatie uitsluitend per e-mail op het adres dat vooraf aan het betrokken klantaccount is gekoppeld.
Voorts verbindt 4MURS zich ertoe uw persoonsgegevens niet voor commerciële doeleinden aan partnerondernemingen te verkopen. Uw gegevens worden uitsluitend door 4MURS gebruikt.
7. Ik heb een digitale cadeaubon gekocht op de Nederlandstalige Belgische website. Kan die bon ook op de Franstalige Belgische website gebruikt worden?
Ja, uw cadeaubon van 4MURS blijft vijf jaar geldig op www.4murs.be. U kunt de digitale cadeaubon evenwel niet in onze winkels gebruiken.
8. Ik heb een cadeaubon gekocht in de winkel in Mechelen. Kan ik de bon in andere Belgische winkels gebruiken?
Ja, uw cadeaubon van 4MURS is vijf jaar geldig in alle winkels in België. U kunt al onze winkels vinden via de volgende link: https://www.4murs.be/magasins.
Indien u daartoe via het formulier onderaan deze pagina een vraag aan onze klantendienst stelt, kunnen wij de bon ook aan u terugbetalen.
9. Ik heb een andere vraag/een ander probleem.
Gelieve het onderstaande contactformulier in te vullen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Wetgeving en bevoegde rechtbank
De onderhavige algemene voorwaarden zijn onderworpen aan de Frankrijk wetgeving. In het geval van een geschil is alleen de Rechtbank van Koophandel van Metz bevoegd.
Wettelijke kennisgevingen
De website www.nl.4murs.be wordt uitgegeven en beheerd door de vennootschap 4murs, naamloze vennootschap met een maatschappelijk kapitaal van 1.570.500 euro, gevestigd te 74 rue Costes et Bellonte, 57155 Marly, Frankrijk (+33 03 87 63 28 13), ingeschreven in het handels- en vennootschapsregister van Metz onder nummer 775 618 945.
Directeur van de publicatie: Hélène Cavelier
Host: OVH, 2 rue Kellermann, 59100 Roubaix, Frankrijk (+33 08 99 70 17 61).